ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ...

Αγαπημένοι φίλοι, καλώς ήρθατε στο παρόν ιστολόγιο ...Μέσα από εδώ, θα προσπαθήσουμε να σας μεταδώσουμε, λίγη από τη μαγική ατμόσφαιρα που επικρατεί στο σχολείο μας, το 7ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων στα Σεισμόπληκτα ....Το σχολείο
αποτελείται από τέσσερα τμήματα υποχρεωτικής εκπαίδευσης και δύο τμήματα προαιρετικού Ολοήμερου...Στόχος μας είναι να γίνουμε μια μεγάλη αγαπημένη παρέα, που ο καθένας θα αισθάνεται μοναδικός και σημαντικός και θα μπορεί κάθε στιγμή να εκφράζεται όπως ακριβώς νιώθει: ελεύθερος....

Βασικός σκοπός του ιστότοπου, είναι το άνοιγμα του σχολείου προς όλους. Η επικοινωνία με τους γονείς, η ανατροφοδότηση των μαθητών και κυρίως η αλλαγή της άποψης που ίσχυε μέχρι πρόσφατα ότι το Νηπιαγωγείο είναι ένας χαρούμενος παιδότοπος!!! Αυτό γίνεται μέσω της παρουσίασης δείγματος της δουλειάς μας, των δράσεων και των προγραμμάτων του σχολείου.

Σας δηλώνουμε ότι στο σχολείο τηρείται αρχείο με τις υπεύθυνες δηλώσεις των γονέων των μαθητών μας, για την εμφάνιση φωτογραφιών και προσωπικών στοιχείων των παιδιών τους με καλυμμένα τα πρόσωπα.

ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ

ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ

Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Το βραβείο της Ανθής...



Χτες το βράδυ μόλις άνοιξα τον υπολογιστή με περίμενε μια υπέροχη έκπληξη....Η φίλη μου  Ανθή Ζήση ( http://dreamkindergarten.blogspot.gr/2013/10/blog-post_29.html ) μου έστειλε βραβείο για το blog μου....Και είναι τόσο σημαντικό αυτό για μένα, γιατί η Ανθή είναι καταπληκτική συνάδελφος, την παρακολουθώ τα τελευταία χρόνια σε μόνιμη βάση και νομίζω έχει αλλάξει κατά πολύ την προσέγγιση των θεμάτων σε κάθε νηπιαγωγείο της Ελλάδας....Δεν είναι τυχαίο που σε όποιο σχολείο και να πας , θα δεις δουλειά της.....Σευχαριστώ πολύ Ανθή μου για το βραβειάκι και κυρίως για την υποστήριξη που μου δείχνεις σε ότι κάνω....


Κανόνες
1.Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο.
2.Απαντάς στις ερωτήσεις.
3.Δίνεις με τη σειρά σου το βραβείο σε 7 bloggers.

 Ερωτήσεις:
 

1. Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου;;; 
Όταν ξεκίνησαν τα δικά μου παιδιά το σχολείο θα ήθελα να μπορούσα να γίνω αόρατη και να μπαίνω στην τάξη να βλέπω πώς περνάνε.... φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι γονείς θα το ήθελαν...Κι έτσι έγινε αυτό το blog, με το σκεπτικό να βλέπουν και οι γονείς τα καμάρια τους εν ώρα δουλειάς.....Και να ξεφύγουμε λίγο από το στερεότυπο : "ε  μωρέ νηπιαγωγείο είναι τραγουδάκια παραμυθάκια και σπίτι..."που δυστυχώς υπάρχει ακόμη πολύ έντονο....
Το όνομα του blog μου είναι "τα νήπια ταξιδεύουν..."...Αυτή είναι η τάξη που ονειρεύομαι.Ένα σχολείο, στο οποίο τα παιδιά θα έρχονται ευτυχισμένα, όπως όταν ξεκινούν για ένα ταξίδι.Ένα ταξίδι στη μάθηση και στη χαρά.....Τα νηπιάκια μου λοιπόν θα ταξιδέψουν και φέτος στη χώρα της γνώσης με καράβι φτιαγμένο από ευτυχία.....

 2.Αν δεν ήσουν άνθρωπος,τι θα ήθελες να είσαι και γιατί::
  ένα σύννεφο από ευτυχία, που θα μπαίνω στις καρδιές των άλλων και θα τις γλυκαίνω.....

3.Αν σε σταματούσαν στον δρόμο από το Blog TV και σε ρωτούσαν "Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα,σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;"Τι θα απαντούσες: Ποιό είναι:
η θετική μου αύρα ......

4. Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις::
τα βλέμματα των παιδιών όταν δημιουργούν κάτι μόνα τους και στο τέλος με κοιτάζουν με λατρεία που τα βοήθησα να βγάλουν ό,τι έχουν μέσα τους......


  5. Ποια φωτογραφία θα βάζατε για τη ζωή::


Βάλε στόχο το φεγγάρι...αν δεν καταφέρεις να το φτάσεις , τουλάχιστον θα βρεθείς ανάμεσα στ αστέρια.....
  
6. Αγαπημένη λέξη:
ΘΕΛΗΣΗ

Το βραβείο το στέλνω στα παρακάτω αγαπημένα μου blog, που παρακολουθώ καθημερινά και με έχουν βοηθήσει απεριόριστα και χωρίς ανταλλάγματα στη δουλειά μου, γιατί τα κορίτσια που τα δουλεύουν, έχουν τεράστιες ψυχές....... Τις ευχαριστώ όλες , τις θαυμάζω και τις αγαπώ πολυ....
  1. Το νηπιαγωγείο μου αρέσει πιο πολύ   http://edonipiagogeio.blogspot.gr
  2. Παιχνιδοκαμώματα στου νηπιαγωγείου τα δρώμενα   http://paixnidokamomataa.blogspot.gr/
  3. Η μεγάλη πολιτεία των μικρών   http://megalipoliteiamikrwn.blogspot.gr
  4. funtastic 14      http://funtastic14.blogspot.gr
  5. Περί νηπιαγωγών   http://nipiablog.blogspot.gr
  6. φρουφρουκατασκευές    http://froufroukataskeves.blogspot.gr
  7. Ταξίδι στη χώρα των παιδιών    http://xwrapaidiwn.blogspot.gr
......γιατί είναι από  τα πρώτα blog που έγινα fun...........


7 σχόλια:

  1. ΝΤΙΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!!!!!!!!! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΜΕ ΑΥΤΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ!!!! ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΑΠ ΌΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΠΕΡΙΦΗΜΑ!!! ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΑ! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χίλια ευχαριστώ κι από μένα!!!! Με τη σειρά μου εύχομαι ούριο άνεμο στα όμορφα ταξίδια σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία και Μαρίνα σας ευχαριστώ πολύ και τις δύο, γιατί μου ανοίξατε νέους ορίζοντες στη δουλειά μου κι έτσι κατάφερα να εκφράσω πιο εύκολα όσα είχα μέσα μου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για το βραβειάκι, μεγάλη μου χαρά και τιμή !!!!
    καλή και δημιουργική συνέχεια !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ντίνα μου! Σ' ευχαριστώ πάραπολύ για το βραβειάκι! Εϊναι τιμή μου και το αποδέχομαι βεβαίως βεβαίως!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. <3 <3 <3 ΚΑΡΔΟΎΛΕς ΓΙΑ ΤΡΊΑ ΥΠΈΡΟΧΑ ΚΟΡΊΤΣΙΑ...ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή